Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Начало

Лидерът на Adobe: Офисите засилват продуктивността на служителите

По думите му работата от вкъщи има своите слаби места

Лидерът на Adobe: Офисите засилват продуктивността на служителите

Снимка: David Paul Morris/Bloomberg

Главният изпълнителен директор на Adobe Шантану Нарайен заяви, че според него има ползи от работата в офис, които широко разпространената в момента работа от дистанция, която стана необходимост по време на пандемията на коронавируса, не може непременно да осигури, пише CNBC.

“При проекти, които вече са в процес на работа, видяхме огромна инерция да бъдат продължени, но когато се опитваш да създадеш нов проект, искаш хората да са наоколо. Искаш това усещане за неотоложност“, коментира той. „Смятам, че продуктивността е повлияна малко и от това“.

Нарайен твърди, че Adobe, чиято централа е в Сан Хосе, Калифорния, и има офиси по целия свят, със сигурност ще преосмисли физическия си отпечатък в резултат на коронавируса, както по отношение на това къде се намират офисите, така и по въпроса как се използват.

По-малки сателитни офиси биха могли да се превърнат в приоритет. Служителите все още ще могат да работят в тези райони, „но няма да имаме отпечатъка, който имахме преди“, обяснява той. По-големите локации като Сан Хосе, Сан Франциско и „други центрове по света“ все пак ще продължат да играят ключова роля в бъдещите операции на Adobe, посочва изпълнителният директор.

Още по темата

„Ще продължим да имаме локации. Те ще бъдат много различни от гледна точка на това как са устроени, каква е структурата, свързана с тях, какъв е капацитетът“, коментира още той.

Нарайен подчерта, че Adobe не бърза да извика служителите си обратно в офиса, след като пандемията продължава. Той твърди, че служителите продължават да са продуктивни у дома.

Изразявайки нуждата от продължаващи подобрения в тестването за коронавирус и лечението, Нарайен коментира, че не би искал „ненужно да върне хората рано обратно, ако има някакви рискове, свързани с това“.

Adobe завърши реновирането на своята централа в Сан Хосе преди няколко години, а през 2019 г. постави основите на още един офис в центъра на града. Строежът беше спрян заради коронавируса, но до средата на май работата беше подновена, пише Mercury News.

Бъдещето на корпоративните офиси беше поставено под въпрос, след като бизнесът бързо се насочи към работа от дистанция по-рано тази година в опит да се ограничи разпространението на коронавируса. Така например компаниите, на които Джак Дорси е главен изпълнителен директор – Square и Twitter, информираха служителите си, че могат да работят от вкъщи „завинаги“, стига да искат.

Главният изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг прогнозира, че около 50% от служителите могат да работят от домовете си в следващите 5 до 10 години, но социалната мрежа наскоро подписа договор за наем на офис в Манхатън, поредна индикация, че влиянието на коронавируса върху офисите може да не е толкова голямо.

Нарайен повдигна въпроси и как лидерите на компаниите ще изградят от дистанция корпоративна култура на организациите си. Adobe например има над 22 хил. служители по света. Преди по-малко от три години техният брой беше близо 18 хил.

По статията работи: Елена Кирилова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари ()


Още от Начало
Кадър на деня за 21-и септември